۲ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

آیت الله اعرافی:

شهید صفی الدین نماد حکمت فداکاری و ایستادگی جبهه مقاومت بود

شهید صفی الدین نماد حکمت فداکاری و ایستادگی جبهه مقاومت بود

قم- مدیر حوزه‌های علمیه گفت: شهید صفی الدین نه تنها یک رهبر بزرگ بلکه نماد حکمت، صبر، مقاومت، ایستادگی و فداکاری برای حزب الله قهرمان و همه جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مشروح پیام آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

با کمال تأسف و اندوه، بار دیگر خبر شهادت یکی دیگر از پرچمداران جبهه حق علیه باطل و کارزار مقاومت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید هاشم صفی االدی، معاون اجرایی دلاور حزب الله، مجاهد حکیم و شجاع، دل‌های ما را به درد آورد. او نه تنها یک رهبر بزرگ بلکه نماد حکمت، صبر، مقاومت، ایستادگی و فداکاری برای حزب الله قهرمان و همه جبهه مقاومت بود.

سید هاشم صفی الدین که عمر و جوانی خود را وقف اسلام کرده بود با قدرت مدیریتی، خطبه‌های آتشین و متقن خود، همواره در برابر رژیم صهیونسیتی ایستاد و به ما آموخت که چگونه در گمنامی می‌توان با ایمان و اراده و درایت و اخلاص در برابر چالش‌ها ایستادگی کرد و بر ناملایمات فائق آمد و گام به گام به آرمان‌ها رسید.

یاد و خاطره او همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند و به فضل خداوند مسیر مقاومت و مبارزه برای عدالت و آزادی را تا پیروزی نهایی جریان حق با یاد شهیدانی چون او را خواهیم پیمود.

به خانواده محترم ایشان و همه دوستان و پیروانش محور مقاومت و حزب‌الله سرافراز تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

کد خبر 6266878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha